||= - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu ||= - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

||=

Blijf op de hoogte en volg Naomie

05 September 2014 | Verenigde Staten, Memphis

Vandaag was een relax dagie ging uit om een stift dus was naar de supermarket gegaan en had gelijk wat boodschappen gedaan. Ik heb nu ook een bonuskaart van de Winkel ;-) Ik heb van 10tot5 bij het zwembad gezete beetje me reis verder gepland en kruiswoordpuzel gedaan had Ik ook nog gekocht. Nou toen werd het donker en Kon Ik op pad. Eerst ging Ik oefenen op de lantaarnpaal boven het knopje om over de steke valt het goeD op toen had Ik de tweede pilaar naast het hek. Ik wou de eerste pilaar ook doen maar toen zag Ik de camera en Ik had al iemand in het hokje achter de poort zien zitte dus liep maar terug ik dacht nog bange poeperd doe gewoon iedereen doet het maar zal je zien moete ze mij natuurlijk net hebbe. Maar twee lantaarnpaalen en een pilaar Ben Ik tevreden mee. :-)

• 07 September 2014 - 02:31

Dj :

Matthew zei al dat hij ook was geweest !