Graceland!!! - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Graceland!!! - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Graceland!!!

04 September 2014 | Verenigde Staten, Memphis

Ik was nog een beetje chagarijnig van gister en wist Niet hoe gauw Ik weg moest uit dat motel. Maar Ik was weer helemaal in me hum want Ik stond al om 9 uur voor de deur van Graceland het is natuurlijk een toeristische atractie maar dat maakt Niks uit want Ik Ben bij me held geweest!!! Ik dacht toen Ik wakker werd zal Ik nog een bosie bloemen Meer nemen voor op het graf maar waar haal je die zo gauw vandaan ;-) aan de overkant van Graceland Staan Elvis vliegtuigen en auto's en er zijn wat eet tentjes en natuurlijk souveniers winkels. Toen ging Ik naar me nieuwe onderkomen voor twee nachten en dat is schuintegenover Graceland nou toen Kon me dag helemaal Niet Meer stuk Allen maar Elvis. boven me bed drie foto's en nog een groote op de Andere wand en nou kom het mooiste een zwembad in de vorm van een gitaar en de muziek buiten is Elvis radio dus Ik lag vanmiddag aan het zwembad met me hoofd onder de box. Toen het donker werd liep Ik nog ff naar de poort van Graceland dacht leUK een foto met de lichtjes aan maar was te verweg. Op het stenehek voor Graceland heb iedereen zn Naam of iets geschreven dus Ik ga morge achter een zwarte marker aan en zal mijn Elvis logo ff noteren. Ik heb vandaag ook wat geregeld voor de Andere twee nachten en slaap dan bij iemand Thuis via airbnb bieden mensen wereldweid een kamer aan voor een x bedrag dus Ben benieuwd

• 05 September 2014 - 08:07

Safiera:

Vrouw doe je wel voorzichtig!!
    Er wonen genoeg gekken in Amerika.

Te gek dat je EINDELIJK bij je held bent geweest. Maak je ff een foto als je logo daar voor altijd genoteerd is.

Kus

• 05 September 2014 - 18:31

Naomie Droog:

Jaa mam;-)
    Maar dit is wel zuivere koffie hor

Zal Ik doen als het wat donker der wordt ga Ik op pad heb een vet dikke en water vaste stift behaald!!!