lekker nixe - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu lekker nixe - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

lekker nixe

Blijf op de hoogte en volg Naomie

17 November 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Weer naar het strand gegaan en ik de middag weer hardgelopen langs de haven er lopen ook allemaal toeristen langs ik weer nog wel dat ik het irritand Vond Als ik ergens liep en al die renende mensen Erlangs maar nu doe ik het Zelf. Ik had zelf ff eten gekookt want Ze hadde Hier macaronie en Kaas en dat is echt Alleen macaronie en Kaas :-(. Gelukkig ook maar want Ze hadde het weer pas klaar rond 9

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 20071

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: