shoppen in SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu shoppen in SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

shoppen in SF

Blijf op de hoogte en volg Naomie

04 November 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

We gingen met the cable car naar downtown heuvel op heuvel af. Je ging van links naar rechts op dat Bankie. Daar de hele dag rond geslenterd en ff inkopen gedaan. We waren het optijd al weer zat dus Zijn toen terug gelopen langs het water en bij pier 39 nog naar de sea lions gekeken. Ik ging nog ff hardlopen en toen ik terug kwam hoorde ik Laura ned. Praate ik dacht huh dat was Ben die is Hier voor zaken en kwame daar de hele Avond niet Meer van af haha was heel gezellig zaten in de keuken te kaarten nou daar moeste we openend weg toen naar de woon kamer ook weg gestuurd want daar mag je niet met alcohol zitte toen maar in de tuin zitten en ook al twee keer gevraagt of het zachter Kon haha