stinkerd - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu stinkerd - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

stinkerd

Blijf op de hoogte en volg Naomie

02 November 2014 | Verenigde Staten, Sacramento

We hadde nog nog Niks van Death Valley gezien omdat het pikke donker was dat we an kwame. Maar het was van bed af gelijk lekker weer na het ontbijt ginge we nog naar een overview point waar je de duinen zag was niet Zo bijzonder. Ik moest ff piese er stonde twee huisjes waar dat Kon dus ik Erin en het rook al niet fris maar dacht hup ff snel en neus dicht. Nou ik liep naar de auto en deed de deur open "lau ik denk dat ik heel erg meur" ja dat klopt. Het was niet normaal ik me shirt uit stond ik daar in bh uit te waaien deo en een lugie hielpen zowat niet. Later in de auto hing het nog een Beetje om me heen. Maar openend Ben je er an gewend. Het plan was om naar yosimiti park te gaan maar er waren een paar wegen afgesloten ivm sneeuw. We hadden al sneeuw op de berg toppen gezien. We zaten op 2400 meter hoog in de Bergen dus dat ging niet door was niet Zo erg want suks ken over 50 jaar ook nog wel. Toen naar Bodie dat is een spookstad wat ik in abandoned America had gezien. De laatse 5 km er naar toe was door de Bergen op onerharde weg. Je ging alle Kante op in dat bussie er kwam een herrie uit de keuken. Je had ook Totaal geen grip op de weg. We waren lekker zomers gekleed en hadde ff snel sokke en schoene en jasie an gedaan maar was was het koud. Sneeuw lag op de grond en ijspegels hinge an het dak. Het was echt interesant Enzo om daar rond te lopen ik Zie het Dan gelijk voor me. Het is een Oud goudmijn dorpje waar 90% man was en heel veel saloon echt een manne dorp. Er was een kerkje een schooltje je mocht helaas maar in een hiusje naar binne en de rest moest je door de ramen kijke. Ze Zijn gewoon op een dag allemaal vertrokke en hebbe alles achter gelate. Staan nog een paar autos en ook mijn wagentjes. Alles is onder het stof en veroest Enzo heel tof. Toen ginge weer verder door de Bergen en kwame af en toe weer een dorpje tegen. 9 uur kwame we an in Sacramento

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sacramento

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 20068

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: