Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Death Valley

Blijf op de hoogte en volg Naomie

01 November 2014 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Er hing een briefje op de deur met afterparty room hadde een paar gaste op gehangen heel leuk. We gingen vandaag naar California het beloofde land nog weer een stop in kingman bij die leuke diner en ik dacht nu Moet ik echt een dikke vette hamburger en milkshake neme en dat was lekker jammer dat ik geen dikke kater had want Dan had het nog lekkerder geweest tog niet goed me best gedaan gister. En milkshake Vind ik in nl niet lekker maar Hier is het echt zoals het bedoeld is. Het laate stuk old 66 gereden en dat was echt mooi door de Bergen en je zag ook een auto wrak legge wat was vergeten de bocht op de gaan. Als ik erover rij Zie ik het al voor me hoe die mensen vroeger Hier over reden met volgeladen autos om naar California te verhuisen en had de hele Tijd het nummer van Elvis in me hoofd dus promised land maar op gezet. En je ree echt in de middel of nowhere. En toen rede we ineens op een film set Zo leek het een Oud cowboy dorp ezels liepen op de weg je moest gewoon wachte tot dat Beest ande Kant ging. Jammer dat die toeristen Hun auto langs de weg stond maar goed. We hebben tot 9 uur doorgereden om in Death Valley te kome. We rede om een weg pikke donker nergens hebbe Ze lantaarnpalen Alleen echt in een stad. Dus we hadde al een heel scenario bedacht ik zei Straks rend er Zo een Iemand de weg op onder het bloed en lau dacht Straks stopt er een auto voor ons en verkracht ons maar ik zei het in daar veel te vroeg voor die komen meestal na tiene. En we hadde nog twee blokke hout in de auto legge en een messe zet dus Moet raar lope wil het Zo ver komme. Toen kwame we op een RV park terecht Staan er daar tusse die grooote dingen met ons busje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Death Valley Junction

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 20094

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: