happy Halloween - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu happy Halloween - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

happy Halloween

Blijf op de hoogte en volg Naomie

31 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

We hadde de wekker om 5:50 gezet zodat we de zons op gang konne Zien in de Grand Canyon nou mooi te laat die 10 blijve legge Kon dus niet. We gingen weer naar flagstaff om daar Halloween te vieren we zaten om 9 uur al in de Starbucks om alle berichties mails en verslagen te be antwoorden en schrijven want we hadde drie dagen geen bereik ik had al een bericht of ik nog leefde. Toen opzoek naar een outfit voor vanavond Laura had een Leeuwen tamster en rood kapje pakje aan en ik zag Rosie the riveter dat wou ik Graag maar dat was het tog niet die Kant en Klare pakjes. We woude al een football shirt dus besloten om Als football player te gaan. Dus op naar de football shirten winkel. Ik wou er Graag een van Phoenix omdat we daar eigelijk zoude tailgaten. Er hing een shirt met Campbell dus ik moest al lache omdat Ze met voetbal me Welles Zo noemde (wat ik nooit Zo leuk Vond;-) maar nu was het wel grappig en deed me Denke an die goeie ouwe Tijd haha. En lau had een shirt van de NY Gaints want dat was winkel Blauw. Nog ff zwart smink gehaald voor op de wangen en een Blauwe pet voor lau. Nou op naar de kroeg we kwamen terecht in een mooi kroegie met een rock bandje we waren wel de jongste maar daar was het wel het gezelligst tusse door ware we nog in een Andere tent maar dat was net of je in de vernes stond en viel zowat in slaap maar toen weer terug en leefde weer helemaal op Ze vroegen nog of we ook zoiets hadde en wat leuker was nou carnaval vindt ik veel leuker. We waren al om half 1 terug ken je na gaan. Er was een docu van de foo fighters op Tv laatse half uurtje gekeken het ging Meer over Nashville en Elvis en Johnny en die gaste echt leuk om te zien die Beelden en waar ik ook heb gelopen