south rim - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu south rim - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

south rim

Blijf op de hoogte en volg Naomie

29 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cogdill Center

Nou koud en verkleund wakker en honger ginge we er vandoor langs die pomp van gister koppie thee gehaald en een plakie cake. Toen naar de south rim ow en de campervan is echt een breute wagen we hadde een GMC besteld maar Kregen een Ford die een slag na mischien wel twee slagen grooter is. Ik tref het wel met de upgrade. Het is wel een ouder model dus rijd iets minder Dan de dodge maar is wel mans in zon groote bak. In de south rim was het levendiger Meer mense en een supermarket we hadde onderweg al een pak melk en macaroni met saus gekocht voor de zekerheid maar konden Hier onze voorraad kast wat uitnteiden. Nou we aten al om 5 uur toen nog ff een fikie gestoken en een koppie thee en lagen weer rond 7 te bed gelukkig was Hier wel een douche hok.