grand cold canyon - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu grand cold canyon - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

grand cold canyon

Blijf op de hoogte en volg Naomie

28 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cogdill Center

In de ochtend Zo gauw mogelijk weer weg dat Vond lau gelukkig ook. Nou camper gehaald en auto terug gebracht op naar de Grand Canyon onderweg bij een supermakt ff wat eten gehaald en er dachten halen Alleen voor nu ff wat. Lau zegt openend wil je me banaan ff open maken dus ik moest lache want het was een bak banaan die krijg je niet open. We waren bij de north rim van de canyon dus daar op zoek naar een campground nou de eerste was dicht toen maar ff gevraagt bij zon tankststionerje met een Klein winkeltje erbij er was er nog een open moeste er nog een stuk door rijden maar. Er was voor de rest Niks daar Meer geen eens een douche en we hadden Als Avond eten een bak banaan en we hadde nog musli reep en sultana. Dus dat maar opgewarmt en het is er Zo koud dus lage al om 7 uur in het busie dus ginge we raaden wie je in je hoofd had. en het was afzien Zo koud sliep zowat er niet van.