hangover part 2 - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu hangover part 2 - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

hangover part 2

Blijf op de hoogte en volg Naomie

27 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cogdill Center

Omdat we niet geslaagd waren voor een outfit zoude we eerst nog ff langs een kleineren maar volgend Cindy een betere winkel maar we liepen naar binnen en we zeide allebei zulle we weer gaan. Ons hoofd stond er echt niet naar. Eerst nog ff cola gehaald want dat was het enige wat ik Kon verdragen was helaas de vodka vergeten. Nou op naar Vegas 5 uur achter het stuur en ik had het slecht maar lau mocht niet rijde. Ik kingman ginge we ff ontbijten/luchen ik wist daar een mooi tentje Langs de Route 66 had ik een keer gelezen dus we moeste op zoek naar een Blauw met Roze tentje daar zate we mooi in een jaren 50 diner. Lau lekker een de warme worst met patat en ik had eieren met spek en melk. Nou we hadde Niks geboekt in Vegas dus hadde de auto geparkeerd en liep een hotel binne wat gelijk een casino eettentjes en winkeltjes is. Daar ff rondje gelopen en ik dacht wat doe ik Hier het was dat we Hier de campervan moete halen en lau wou het zien.