the lost leaf - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu the lost leaf - Reisverslag uit Cogdill Center, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

the lost leaf

Blijf op de hoogte en volg Naomie

25 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cogdill Center

Ik werd wakker van mense die aan het feeste waren ik dacht Zijn die nou de hele nacht doorgegaan dat doe je tog niet ;-) na om 9 uur waren Ze nog an de gang voor dat ik naar Phoenix ging moest ik eerst nog ff naar de muziek winkel een koffer halen en onderweg zag ik al weg afzetting ivm evenement en op de radio hoorde ik wat en an de hand was het was sunrise tequila dus Ze waren net begonne er liep ook allemaal jongelui verkleed op straat soort pre Halloween maar dat hebbe Ze Hier omdat er veel mense uit California Hier op de uneversiteit zitte en daar komt het vandaan. Nou met twee telle was ik weer uit de Musiek winkel en een koffer in me hand wou Liever we Oud lel maar over 40 jaar heb ik het zelf gekreeerd. Ik kwam rond half een aan bij dereck en Cindy Daar slapen we twee nachten in een container Alleen dereck was er en vroeg gelijk of ik een biertje wou ik dacht dit bevalt me wel. Hij ging later met vriende bij een cafetje zitten en vroeg of ik ook nog ff kwam maar ik was met lau an het berichten die op dat moment in housten zat en Ze Kon een vlucht eerder neme dus was er nu 7:18 ivp 9:55 ik was nog ff naar de shoppingmall gegaan en toen lau op gehaald. Ik dacht nog zal ik vragen of Ze drop mee neemt maar Zo erg mis ik dat niet maar Ze had twee zakken snoep mee en de schoolkruitjes waren erg lekker. Toen ff snel naar de suppermarkt ff wat eten gehaald en door naar de kroeg we vroegen aan dereck een leuke kroeg dat was een paar blokken verder. The lost leaf was heel leuke kroeg drie of 4 bandjes speelde er ik heb iets te vanatiek bar gehangen me elleboog lag er open van. De bar man vroeg waar komen jullie vandaag duitseland nou toen Kreeg ie heel hard nee hij Zei oja dat legt gevoelig bij nederlanders omdat Ze vroeger jullie fietsen hebbe gejat. Haha. Nou half 6 Thuis mooie Tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cogdill Center

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 20098

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: