en daar was ie weer - Reisverslag uit Allison, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu en daar was ie weer - Reisverslag uit Allison, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

en daar was ie weer

Blijf op de hoogte en volg Naomie

16 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Allison

Ik had gedag gezegd tege Douglas en ging nog ff bij starbuck op het terras zitte voordat ik naar gallup zou gaan. Ik dacht nog als ik die man van gister maar niet tege kom en ja hor ik zat een vet spannende serie te kijke tikt er iemand op me schouder. Ik verschoot me rot. Hey Naomi en daar was ie weer lulde weer aan een stuk door en ik dacht ik wil weg. Ik zeg ik ga weer hij zegt nee blijf nog ff. Nee want ik wil om elf uur vertrekken en moet nog ff boodschappen doen. In de auto moet ik er dan wel weer om lache omdat het altijd mij gebeurt en geen ide waarom maar op zon moment denk ik haal me weg hier. Echt lekker ik hoef de routes niet meer op te schrijve het het is vet makkelijk nu I-24 south. I-40 west. Exit Gallup en dan kom je gelijk op highway 66 . En het motel onhouwe. Het is echt zo leuk hier om een paar uur in de auto te rijde. De bezine prijs is weer omlaag gegaan en is sinds jare niet zo laag geweest. Omgerekend 60 cent de liter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Allison

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 20072

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: