en daar was ie weer - Reisverslag uit Allison, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu en daar was ie weer - Reisverslag uit Allison, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

en daar was ie weer

Blijf op de hoogte en volg Naomie

16 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Allison

Ik had gedag gezegd tege Douglas en ging nog ff bij starbuck op het terras zitte voordat ik naar gallup zou gaan. Ik dacht nog als ik die man van gister maar niet tege kom en ja hor ik zat een vet spannende serie te kijke tikt er iemand op me schouder. Ik verschoot me rot. Hey Naomi en daar was ie weer lulde weer aan een stuk door en ik dacht ik wil weg. Ik zeg ik ga weer hij zegt nee blijf nog ff. Nee want ik wil om elf uur vertrekken en moet nog ff boodschappen doen. In de auto moet ik er dan wel weer om lache omdat het altijd mij gebeurt en geen ide waarom maar op zon moment denk ik haal me weg hier. Echt lekker ik hoef de routes niet meer op te schrijve het het is vet makkelijk nu I-24 south. I-40 west. Exit Gallup en dan kom je gelijk op highway 66 . En het motel onhouwe. Het is echt zo leuk hier om een paar uur in de auto te rijde. De bezine prijs is weer omlaag gegaan en is sinds jare niet zo laag geweest. Omgerekend 60 cent de liter