Irish folk music - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Irish folk music - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Irish folk music

Blijf op de hoogte en volg Naomie

15 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Santa Fe

Ik ging lopend naar downtown Santa Fe was half uurtje. Het is Hier Zo koud day ik helemaal een hemd aan Moet;-)Was wel leuk ok ff heen te gaan. Veel museums, galaries, en winkeltjes. Ben nergens ingegaan want daar had ik geen zin in en al die winkeltjes Zijn tog allemaal het zelfde. In de middag liep ik weer terug en ging bij Starbucks lekker met een kop thee op het terras zitte. En ik zat naast een muurtje met plantjes komt er opeens een man aan de Andere Kant Staan en vraagt of ik uit Europa Kom. Nou Zn familie komt orspronkelijk uit Nederland en zn Oma was de laatste de ned. Sprak hij is kaartje of 60 grijs langig haar je kent het wel. Nou tijdje mee zitte teute en ik ja een bakie nootjes zat ie al bedat met Ze hand in ik zag ja mag wel. In de Avond ging ik met Douglas mee naar een huiskamer concert bij Pat & Dick die heben 20 in NL gewoon vroeger dus die prate nog gebrekkig nederlands was wel grappig om mee te prate. We waren eerder heen om de stoelen klaar te Zette. Ik zat nog ff te praten met het stel wat op zou treden en Ze touren het hele jaar door hebben al 17 geen huis maar bij een aantal mensen een kamer waar Ze kenne slapen Als Ze in de beurt Zijn. Vroeg die man wat ik deed en hij Kon H&M niet vroeg ie het aan Ze Vrouw en Ze Kon het ook niet Ze zegt ik heb Alleen hippie kleding. Er zat nog een man bij en die heeft drie jaar in Amsterdam gewoont dat Beatrix nog princes was zei die en toen kwam Ze met Claus aan nou dat Vond Niemand leuk en dat Ze doorde Rosengracht vaarden had Iemand een span dirk met breng me mijn fiets terug. Dus ik moest lache en zei ja dat Zegge we nog wel eens. En vertelde nog wat over die Tijd. Dus een korte geshienis les over NL. Toen stroom de iedereen binne en vroeg De zanger is iedereen er Dan kenne beginne zegt een Vrouw nee nog een bus chinesen stappe uit zegt ie ow Als Ze Hun camera maar mee hebbe. Die grappen maken Ze Hier dus ook haha. De muziek is nou niet mij ding iers folks muziek en indische muziek maar was leuk om een keer mee te maken. Er zat natuurlijk ook Iemand aan waar je iriteer nou is dat overdreven maar Iemand waar je de hele Tijd op let en dat niet wil. Zon mike de boer figuurlijk maar ff minder erg. En jawoor in de pause trektie aan me mauw. Komt praate nou en op de foto zegt ie loop ff mee naar de band pak me hand en alert me mee. Moet net mij hebbe met zuks haha. Ik dacht nog in het begin dat Ze speelde ik ken Zo in slaap Valle hoor ik ff later Iemand snurke was het Dick haha. Toen was het af ging ik nog helpe ooruimen vraagt er een Vrouw of ik actice of muzikant was eh nee ook niet de ambitie om actrice te worden eh nee ik ken wel toneel spele maar dat is wat anders haha. Ik vraag hoezo ja omdat je Zo mooi ben. Ken je na gaan hoe lelijk Ze Hier Zijn. De band nog geholpen met in laden en toen weer terug Zegt Doug dat je geen date had met tiger dat had ie Graag gewild. Ik wou nog Zegge die is Zo homo Als het maar ken maar dat weet ie denk niet haha

  • 16 Oktober 2014 - 12:24

    Safiera :

    Ik snap er soms geen moer van maar toch moet ik er om lachen.
    En dat die persoon dan net naar jou toe komt is hier ook niet anders haha.
    Ik zei het je van te voren.

    Oh de hamster is overleden! Opgevreten en dubbel gevouwen door Hidde... Gelukkig hebben we de foto's nog!

    X

  • 16 Oktober 2014 - 14:51

    Naomie Droog:

    ja echt Ik moest ook gelijk aan jou denke dat Ik er mee Zat te Praate haha
    Ow dat is jammer voorlopig geen huisdieren Meer voor hidde dus.

  • 16 Oktober 2014 - 18:20

    Koos:

    Haha mooi hoor al die verhalen.
    ;) veel plezier nog hè. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Fe

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 20082

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: