old town - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu old town - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

old town

10 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Albuquerque

Vandaag ree ik over central ave dat was voorheen route 66 maar was niet heel boeiend. Breaking bad is hier natuurlijk opgenomen dus je heb hier ook een tour dan rij de lang alle dingen uit de serie. Ik dacht rij ff naar los pollos hermanos maar het regende hard dus ik dacht ga de auto niet uit en het restaurant heet ook in het echt anders. Er stond een RV die ook in de serie zit en daar doen ze de tour mee. Dus dat heb ik nu geboekt voor zondag want zelf vind je het niet zo makkelijk. Toen ging ik naar old town het was gelukkig al droog. Dat is een wijk/stadje in Albuquerque uit 1706. Alleen maar indianen en Mexicanen winkeltjes en wat museumpjes en zo veel toeristen ik ree erdoor voor een parkeer plek maar nergens was plek had hem iets verder bij een supermarkt geparkeerd. Was wel grappig om ff doorheen te lopen maar niet echt iets voor mij en zeker niet die muziek wat je hoorde maar ja paste wel in het plaatje. Ze maken goed gebruik van de balloon fiesta en breaking bad kwa merchendise. Bijna overal vind je wel wat in die winkeltjes. Dat ik naar me motel ree kreeg ik nog een middelvinger naar me toe ik moest links dus ik had al me richting an en ga naar links want dar kon wel nou eentje te toeteren ik dacht doe ff normaal want ken makkelijk nou hij ree later lang me met ze vinger omhoog sukkel. Toen nog geoefend op me gitaar ben ni Bobby shaftoe aan het oefenen maar het is best lastig ik wil het gelijk al kenne maar zo werk het natuurlijk niet. Ik moest schoot ook nog in de lach want ik dacht kon ik het maar want het staat me ook zo goed een gitaar haha. Maar goenoeg vlieg uren maken en als ik terug ben op les komt wordt het vast wel wat.