AUSTIN ROCKS - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu AUSTIN ROCKS - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

AUSTIN ROCKS

Blijf op de hoogte en volg Naomie

04 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Austin

Ik wou vandaag naar Hamilton pool een soort van waterval waar je in ken zwemme. Ik had gelezen dat je eerst ff moest Belle voor je kwam want dan zegge ze of zwemme mag of alleen mag wandelen. Nou en dat mocht niet zwemme. Het zag er wel vet mooi uit op de plaatjes maar ik ga niet Heen om te wandelen. Optie twee Barton pool maar dt werd hem ook niet dat is naast het festival terrein dus latig te komen. Toen maar naar deep Eddy pool niet zo mooi als de andere twee maar ik kon wel ff lekker legge en zwemme en je kon de music horen van het festival. Daarna ging ik naar south Austin daar zijn allemaal vintage winkel echt ik was in een winkel en ik heb er wel een uur lopen struinen. Bij ons in de kringloop heb je paar goeie dingen hier alleen maar goeie ouwe spulletje. Het is maar goed dat ik met het vliegtuig terug moet anders had ik zo die auto vol gestauwd. Toen liep ik langs een soort van parkje het hoort bij een cafeetje en daar trad en band op dus ik ff drinken aandelen bar gehaald en er stond iemand achter de grill eten te maken dus ik met me drinke en eten zitten aan tafeltje en lekker musiek te kijke en luisteren het was echt een lekker sfeertje en goei band ook micheal milligan and the altar boyz. In elk nummer zat een mondharmonica. Hij had een koffer en daarin zatten allemaal hormonica elk nummer wisselde ie weer. Helaas moeste ze stoppen voor een ander band. Toen nog De andere vintage winkels in geweest met kleding dus ik een paar 50 en 60 jurken gepast en ik was ook in een verkleed winkel nou daar hadde ze veel en het personeel is ook verkleed leuk als je de werk ben je de ene dag dokter en dan weer piraat. Toen keek ik maar eens hoe laat het was en moest maar gaan maar was eigelijk nog niet uitgekeken dus ik ga morge weer heen. is zo leuk hier. Ik wist niet echt wat ik van Austin moest verwachte en ging erheen omdat het een groote stad was op de kaart. Ik had vorige week me er maar ff in verdiept en het is ook echt een groote muziek stad. Nashville staat er het meest om bekend maar Austin doet er echt niet voor onder. En ze vinden zelf dat hun the music city zijn van the states.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 20084

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: