regeldagie - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu regeldagie - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

regeldagie

01 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Antonio

Vanacht werdt ik wakker gebeld en dacht waar ben ik toen dacht ik dat ik in dat hostel in housten lag en Ow snel opnemen anders wordt iedereen wakker. Nou toen wist ik het weer ik ben in San Antonio. Vet vaag dat ik het ff niet meer wist. In de ochtend heb ik nog wat dinge geregeld ik had een verzoek gedaan voor te slapen in route 66 hostel in Albuquerque maar had niks gehoord dus maar ff gebeld ze hadde niks ontvangen maar hun site was ook iets nis mee zei ze en ze zaten vol die dagen. Ivm ballon fiesta. Nu heb ik een studio geregeld. Daarna ben ik naar een winkelgebied buiten San Antonio gegaan ik moest echt een nieuwe bikini ik ga de komende dagen naar natuur zwem dingen en als ik dan van een rots aspring is het lekker als ik alles nog an heb. Dus die heb ik gevonde nu alleen nog een handoek maar dat is hier best lastig te vinden. Dus heb nog niks had ik maar in Nashville de jonnhy cash handoek gekocht maar toen dacht ik ik kom er vast meer tegen. Ik ging ff later naar de riverwalk om te eten want ik dacht dat is leuk in het donker met al die lichies want ik had gezien dat in de boomen allemaal lichtjes zate. Vet stom stond het niet aan maar was evengoed wel leuk met de cafeetjes verlicht enzo. Toen ik terug naar me motel liep dacht nam ik nog een ijsie ik zei doe maar smal nou dat zijn gewoon 4 bollen ijs in een hoorntje. Nou ik stond er aan vast.