Houston downtown - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Houston downtown - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Houston downtown

Blijf op de hoogte en volg Naomie

26 September 2014 | Verenigde Staten, Houston

vanochtend met de bus naar Downtown nou het is echt een stad stad niet waar ik van hou allemaal hogen gebouwen en veel te nieuw dus ik was er ook snel weer vandaan. ik liep er ook rond en dacht zal ik nog een foto maken maar ik vond het niet de moeite waard dus ik zal ook niet zoveel foto's bij een verslag doen. je zal mischein denke waarom ben je dan 5 nachten in Housten? nou dat zal ik eens vertellen hier slaap ik in een hostel en dat is heel goedkoop per nacht en het is veel beter dan een motel dit is gewoon een huis met alles erop en der aan alleen deel je het. en in America zijn niet zo onwijs veel hostels dus vandaar. straks in San Antione slaap ik drie nachten in een motel en in Austin vier nachten bij een gezin echt dat vind ik het leukste bij de mensen thuis maar is niet overal mogelijk en soms duurder dan een motel. dus als ik weer wat wil boeken ben ik echt alles met elkaar aan het vergelijken. toen ik van de week naar Houston ree lag er nog een dooie armedillo op de weg op ze kop maar wist ze naam niet meer maar zag vandaag een boek in de winkel over de armedillo. en ik heb nog ff hardgelopen het is hier beter te doen kwa lucht dan in de andere staten waar ik was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 20096

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: