French quarter - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu French quarter - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

French quarter

Blijf op de hoogte en volg Naomie

17 September 2014 | Verenigde Staten, New Orleans

Op naar downtown NO met de streetcar. Het is maar een rite van 5 min. Het is echt mooi.ik liep als eerst door Bourbon street maar daar Moet je Niet lopen om 10 in de ochtend Alleen maar kroegen dus het rook er lekker. En ze waren druk be zig met school maken en lossen. Toen liep Ik naar Jackson squat een parkje voor een katasdraal en aan de overkant de Mississippi River. Op de Hoek Zat cafe du monde en Staan bekend om Hun coffee en French beignets. Coffee Lus Ik Niet dus orange juice with beignets. Het zijn eigelijk soort ollibollen maar minder vet en krokanter en heel veel poedersuiker. De vloer lag er ook onder mee. En in de bediening bijna Alleen maar aziaten vrouwtjes van 65+ toen rondje door de stad gelopen en langs de river. Daar heb je kom die boten waar je een tochtje op ken maken met live jazz band aan boord maar dat is Meer voor een Andere doelgroep. Toen Ben Ik nog ff naar het aquarium geweest ze hebben ook een vlindertuin en zoo verder in de stad en je had een packet deal en zou wou tog al naar de zoo. Ik dacht Ik ken wel lopend terug naar het huis nou dat heb. Ik gewete toen Ik te bed lag had Ik tog loofe biene deed gewoon zeer. Als Avond eten had Ik jambalaya echt N O food erg lekker maar wel heet van Smaak. Ik kijk aldoor Big Bang theorie op tv maar hier Moet ie om half 8 op America got talent en dat komt nog Elke Avond ook dus ga Ik maar netflix kijke Alleen Ik heb alle goeie series al gezien dus Ik denk dat Ik breaking bad maar weer ga kijke kom Ik alvast in de Sfeer van Albuquerque .

• 19 September 2014 - 21:33

Bea:

Zo te lezen vermaak je je prima meid heel veel plezier daar nog en pas goed op jezelf

Groetjes