Little big store - Reisverslag uit Raymond, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Little big store - Reisverslag uit Raymond, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Little big store

Blijf op de hoogte en volg Naomie

15 September 2014 | Verenigde Staten, Raymond

Ik had van Beth een ontbijtje gekregen. Biscuits with butter and jam en druifen. In Raymond zelf zit een platenzaak dus daar ging Ik eerst ff heen little big store heet het. En ja Ik heb weer een plaat gekocht CCR live concert er stond Niet op waar maar aan de foto te zien in royal Albert hall dus Ik denk vraag ff an die man maar hij wist het Niet hij Zei ken het wel googlen Ik Zei hoefd Niet hor weet het bijna wel Zeker. Toevallig dat Ik hem tege Kwam want Ik wou hem al Graag. Toen ging Ik naar Jackson eerst naar een nieuw groot Winkel gebied met Mooie winkeltjes. Toen naar een shopping mall waar de enige H&M zit van Mississippi en Zat er sinds juni. Nou wat een zooi daar en dat komt Niet van een ochtendje want Ik liep daar in me eentje. Echt zonde en ze had de beter in dat Andere gebied een Winkel kenne opene want het was echt een c shopping mall maar goed. Ik ging ff lunche bij een jaren 50 tentje. Ow Ik Ben ook nog naar de Telefoon Winkel geweest dus heb nu een nieuw nummer +1 601 826 5311. Ik dacht die maar wel als er wat gebeurt ken Ik Altijd ff. bele of op internet. Downtown Jackson is er Niet met winkeltjes enzo Alleen wat museums maar de meeste waren dicht. Toen ging Ik avondeten bij Babalu staat bekend om Hun guacamole dus Ik nam dat het wordt voor je neus gemaakt en was heel lekker daar a nog een salade. Ik Zat aan de bar en Ik wou net gaan komt er een vrouw naar me to en Vroeg waar Ik me ring vandaan had Ik wist de Naam Niet Meer (had hem net gekocht) en Vroeg waar Ik vandaan Kwam nou ze zegt ow kom bij ons zitte maar Ik wou Niet later weg want het werd al donker en Kon anders de weg Niet Vinde. Dus moest Alleen ff gedag tege der man Zegge en kreeg zn visite kaartje als Ik een makelaar nodig had Kon Ik belle.

  • 17 September 2014 - 17:32

    A&G:

    hoy Naoom. Dank voor je kaart. Hier wat info over C.C.R. twee live albums een uit 1971 live in Europe opgenomen (je had gelijk) in de Royal Albert hall. De tweede (is overigens een bootleg) ook uit 1971 is opgenomen in de Filmore west. gr. Arie

  • 18 September 2014 - 00:44

    Naomie Droog:

    Hey arie dat is best snel dat jullie de kaart hebbe
    Gekregen (nu Moet niet iedereen een kaart verwachte want ik heb er maar een paar verstuurd;-) bedankt voor de CCR info hopelijk Kom ik nog ergens terecht waar ik Ze alvast ken luisteren.

Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Raymond

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 20107

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: