St. Mary's Episcopal Church - Reisverslag uit Raymond, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu St. Mary's Episcopal Church - Reisverslag uit Raymond, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

St. Mary's Episcopal Church

Blijf op de hoogte en volg Naomie

15 September 2014 | Verenigde Staten, Raymond

Jammer dat Ik uit me huisje moest maar lekker dat Ik weer verder Kon. Twee en half uur ridden naar Raymond (30min. West van Jackson) je Zei echt zoveel onderweg dat je eigelijk wilt stoppe om fotos te maken maar dat doe je dan Niet want voor je het weet kom er een naar buiten met een jachtgeweer. Ik ree ook nog lang een groote gevangenis (vind Ik Altijd erg interresant) en langs de weg heb je stukke Alleen maar landbouw dan ineens een dorpje dat je denk woont hier iemand een weer veel vervallen panden. Wat elk dorp in Mississippi ook heeft valt me op is een water tank met de Naam van het dorp erop. Toen reed Ik Raymond binne een heel Klein historisch dorp net als Franklin. Ik slaap twee nachten bij Beth. Echt een hele aardige vrouw Ik slaap in de kamer van haar dochter. Die studeert. En ze Vroeg of Ik mee ging naar een concert van een gospel choir in de Kerk dorpje verder. We werden op gehaald door Joy and George en Marta ging ook nog mee (70+) iedereen Kent Elkaar dus voordat we de Kerk ingingen een hand geven aan het was Niet de pastor maar iemand van de Kerk nou wat leuk dat Ik er was. Maar het was gewoon een zondag middag mis met gast optreden van het koor omdat de Kerk weer open omdat ie gerenoveerd werd. Dus Zat Ik met me goeie gedrag om 4 pm in de Kerk. Home coming service. Maar Ik had het Niet wille missen. Ik stond gewoon uit de bijbel een gebed mee te lezen en Ik ken een aantal gospel nummers dus Kon ook nog mee zinge. Toen het lichaam van christus werd uitgedeelt zong de hele Kerk amazing grace en je mag het hier in de wijn dopen dat heb Ik nog nooit gezien in NL. Na de mis gingen we naar dat gedeelte achter het altaar(weet de Naam ff Niet) daar stond een heel buffet klaar dus daar wat gegeten. Het is echt zon Kerk gemeenschap. Toen we Thuis kwame ging Ik rondje Harldlopen en heb ff uitgezocht wat Ik morge ga doen Beth heeft veel info legge en weet zelf ook heel veel. Echt airbnb is echt een uitvinding anders had Ik dit nooit mee gemaakt. Amen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Raymond

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 20080

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: