Let's go Tupelo - Reisverslag uit Tupelo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Let's go Tupelo - Reisverslag uit Tupelo, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Let's go Tupelo

Blijf op de hoogte en volg Naomie

08 September 2014 | Verenigde Staten, Tupelo

Ik zou eerst nog naar Stax studio gaan voor ik naar Tupelo zou maar Ze Zijn dicht op Maandag. Heel vervelend dat ik Dan ooit nog een keer naar Memphis Moet;-) ik wist dat er een urban outfitters ik Memphis zat dus daar Dan maar heen echt een mooie winkel beter Dan die in A'dam. Toen door. Het was een kleine twee uur rijde. Lekker muziek aan en mee blere. Toen ik Tupelo binnen ree zag ik gelijk al Elvis birth house dus gelijk heen. Ik had er niet veel van verwacht maar het was echt mooi. Het begon met een korte film Vanaf Elvis zn geboorte tot de verhuizing naar Memphis. Buiten stond de kerk waar Ze vroeger altijd heen ginge die hadde pas zinds 2008 gekocht en Hier heen verplaatst en in oude staat geronoveerd. In de kerk moest iedereen in de banken gaan zitten en kwamen er drie groote schermen op laag een voor en aan de zijkanten (special effect) er werd een mis uit die Tijd nagespeeld. Het was net of je er echt zat heel leuk. Toen naar het huisie van de Presley's Een slaap kamertje en een keukentje Zo Klein en de auto van de Vernon stond er ook waar Ze mee naar Memphis reden. Toen wou ik picknicken bij het Elvis Presley lake maar het was dicht. Een man zei vanwege de tornado van twee maanden terug en Ze waren nog bezig met opruimen ik had al wat zwaar beschadigde huizen gezien maar had er niet aan gedacht. Ik weet nog wel dat ik naar me werk ree en op het nieuws hoorde en dacht ow nee Als Elvis birth house er nog maar is. Toen naar een Ander Meer maar daar was Niemand en was erg in het Bos dus ik dacht maar beter Als ik ga. Toen maar in me motel gepicknickt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tupelo

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 20111

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: