Carton plantation - Reisverslag uit Franklin, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Carton plantation - Reisverslag uit Franklin, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Carton plantation

Blijf op de hoogte en volg Naomie

03 September 2014 | Verenigde Staten, Franklin

Vanochtend Ben Ik naar Carton Plantation gegaan in Franklin dat huis heeft tijdens the battle of Franklin gedient als hospital 150 jaar terug tijdend de civil war. Was erg indrukwekkend als je door dat huis liep een voor je Zie dat hier alle gewonde soldaten hier binnen kwamen en verzorcht werden in hoe verre dat Kon boven in de kamers legt zelfs nog bloed op de vloer de rest is allemaal gerenoveerd is de staat van voor de battle. Ook is er een begraafplaats waar alle gesneuvelde soldaten leggen en het gazing wat er woonden en Hun slaven. Er zijn heel veel verhalen maar te veel voor nu. Toen begon me rit van 3,5 uur naar Memphis is had de route al uit gestippeld (geen gps) maar ik miste een afslag dus moest improviseren. Had nu de toeristische route duurde half uurtje langer maar Ik had de tijd en zo Kwam Ik door allemaal dorpjes. Reed Ik langs een basis school die was net uit nou gewoon een file van twee rije dik voor de deur. Nou toen was Ik bijna bij me motel en Kon het maar Niet Vinde het motel was aan de Illinois st maar Kwam alle staten tege maar deze Niet dus en het was een soort van industieterein met allemaal vervale panden en sloop. Ik dacht straks bestaat het Niet meer. Ja weet Ik veel. En het was nou ook Niet te plek om de weg te vraGen.Ik reed openend midde in het centrum en dacht Parkeer wel ff en ga ff een kroeg in voor wifi maar Ik Vroeg an een grietje maar ze Zei dat niemand wifi had. En nu dacht Ik nou uit nood heb Ik me internet van me tel maar aangezet en toen Kwam Ik daar. Ik dacht hier ga Ik geen 5 nachten slapen dus Ik Vroeg is drie nachten goeD IPV 5 ja dat Kon Ik naar me kamer en de tv was ruis slecht tot geen wifi dus Ik terug Klagen over de wifi toen wou Ik me kamer weer in deed dat kaartje het weer Niet weer terug en Ik Zei maar er maar een nacht van (Kon gelukkig) meteen maar wat anders geboekt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Franklin

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 20073

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: