Lawrence Record Shop - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu Lawrence Record Shop - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

Lawrence Record Shop

Blijf op de hoogte en volg Naomie

30 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag liep ik rond op broadway ging de winkeltjes be kijken echt in die souvenirs shop wat verkopen Ze daar een troep je lacht je echt rot om somigge dingen en in die cowboy winkels kijk je ook je ogen uit en vooral die toeristen die daar laarsen of een hoed gaan kopen lopen dol blij met Hun aankoop de deur uit. Ik kwam terecht in Lawrence Record Shop echt een toffe winkel gewoon nog Zo Als het vroeger was en zoveel platen en singeltjes en cassette bandjes. Dus ik heb daar een Tijd rond gesnuffeld en een plaat van Johnny Cash gekocht Als souvenir :-) toen ging ik ff wat drinke in de kroeg met natuurlijk live music. Toen moest ik weer terug naar me motel om me plaat weg te brenge. Ik zat weer op de bus te wachte om downtown wat te gaan eten rijd er een auto langs en stopt aan de overkant en begint zagtjes te toeteren en te kijke ik deed net of ik het niet door had. Keert ie weer en rijd weer langs en blijft weer Staan toeteren hij dacht Dat ik daar stond te tippelen ofzo (het was er ook wel een setting voor blond grietje shortje en kiboots aan langs de weg in een vage buurt haha) ik maar terug gelopen naar me motel en langs het goordijn gekeken of ie weg ging. Gelukkig was ie weg toen ik weer naar de bus liep. Toen ging ik op Kroege tocht Echt elke kroeg ziet er ook Zo tof uit van binne heb weg van een bruin cafe met instrumenten en platen langs de wand en had weer wat gegeten bij de Tin Roof openend had ik het wel gehad dus pakte de taxi naar huis had geen zin in de bus savond laat en het regende ook kneiter hard. Oja ik weet weer hoe het shotje heet gewoon fireball haha

• 31 Augustus 2014 - 17:26

Safiera:

Jammer dat je geen filmpjes kan toevoegen.
    Bandje klonk echt zo leuk!!

Ennuh tippel zone??
    Ken je wel wat bijverdienen en langer blijven??

Kus!