rustig dagie - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu rustig dagie - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

rustig dagie

Blijf op de hoogte en volg Naomie

29 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag Ben ik naar Ryman Auditorium geweest dat is een gebouw uit 1892 waar nog steeds optredens worden gehouden. Je mocht daar rond lopen en had een backstage tour door de kleedkamers. Johnny Cash had daar Zijn Eigen kleedkamer met June. Het was wel leuk om gezien te hebbe maar niet denderend. Toen nog ff een paar winkeltjes in geweest ook echt van die country winkels met Alleen maar boots & hats niet normaal hoe veel. Ik had weer wat gegeten bij Puckett's ik werd er al herkend ik zat aan de bar en die knul zei je was er the day before yesterday tog ook en later de manager en vroeg nog of ik Hier vandaag kwam. Toen weer met de bus terug. Je ken wel Merke dat de meeste een auto heben want ik zit Alleen negers en uitschot on de bus. Ik heb al meerdere mensen Zonder oog en tande gezien in de bus. Ik kijk me ogen uit naar de vrachtwagens Hier. Du bus stond ff stil dus ik kijk naar een vrachtwagen die man te zwaaien dus ik lachte maar vriende lijk terug. Oja ik heb ook sinds vandaag een denkbeeldige boyfriend ik liep op straat en ik doe nu expres me iPod in zodat ik minder wordt aangesproken (werk dus niet). Werd ik op me schouders getikt door een negerjong en vroeg hoe het met me ging hoe ik heette dus ff voor stelle (gewoon aardig blijve he)toen vroeg ie of ik een boyfriend heb JA DIE HEB IK vroeg ie Ben je er gelukkig mee JA HEEEL ERG dat Vond ie jammer en zei nog dat ik er mooi uitzag en liep weer verder. Ik ga Vanaf Maandag wel al een auto huren want ik Ben die bus nu al zat. Goodbye oja het is Hier +-32 graden dus Ben al lekker verkleurd

  • 30 Augustus 2014 - 18:33

    Dj :

    Mooie trucks Naoom, is het een beetje betaal baar qua eten, kleding schoenen etc??
    Zou ook maar een auto huren ben je van die weirdo's af ;) zien ze nou dat je van een ander land komt?? Geniet lekker wacht met smart weer op je volgende verhaal...

  • 30 Augustus 2014 - 23:18

    Naomie Droog:

    Ja eten kost Niet zoveel rond de 12$ en dan heb je ook nog drinke. Kleding winkels Zijn er Niet echt ja shirtjes bij zon souvenir Winkel en cowboy kledingzaken. Ik denk wel dat ze zien dat ok hier Niet uit de Buurt Kom. Je lach je rot als je zien wat er loopt de kladdige meiden met te krappe klere en van die kamper achtige klere. Mara dat zijn ook toeriste hor

  • 31 Augustus 2014 - 12:10

    Marjan Droog:

    Hallo Naomie dus nu al een B.Aer ja dat is toch wel leuk een beetje aanspraak gaat goed met je Engels lekker dat je een auto gaat huren ik zou ook niet in debus willen zitten met dit soort mensen is het eten ook goed en vega?

    Nou tot snel Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 20088

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: