wachten duurt lang - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu wachten duurt lang - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Naomie Droog - WaarBenJij.nu

wachten duurt lang

Blijf op de hoogte en volg Naomie

26 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Nashville

Nou daar is ie Dan me eerste verslag. Me reis ging goed Alleen me vlucht naar Washington D. C. Had drie kwartier vertraging dus vloog om 12:00 maar ik zou wel me me overstap vlucht halen naar Nashville. In het vliegtuig Moet je een formuliertje in vullen en op het vliegtuig af geven bij de duane daar wordt ook je vinger afdrukken genomen en paar vragen gesteld en je krijg het weer terug en Moet naar het volgende loket bij mij had die man een gele B erop gezet doen dacht ik al dit is niet goed. En nee hor ik mocht niet door lopen maar moest naar het kantoortje me paspoort en dat formuliertje af geven en Kreeg weer allemaal vragen. Ze vonden het vreemd dat ik daar drie maanden kwam rondreizen Zonder Iemand te kenne en er nooit eerder was geweest. Nou toen al me koffers open al me papiere uit me koffer nam ie mee het waren boeking bevestigings en info over aan vraag green card dat Vond die man ook maar gek. Ik moest gaan zitte en wAchte. En het duurde maar en hij was met van alles en iedereen bezig. Ik openend maar vragen hoe Lang het nog ging duren want anders mis ik me vlucht. ik moest maar af wachte hoe Lang het duuren zou en jammer Als ik me vlucht miste. Na 3,5 wachten en me vlucht te hebben gemist kwam Ze collega en die nam mij "case" over vroeg hij de zelfde vragen en hij wou vooral weten hoe ik aan het geld kwam dus na me bank rekening te hebben laten zien Kon ik door lopen. Gelukkig ging er nog een vlucht om 10:04pm ( 04:04nl) maar moest ik nog wel weer drie uur wachten. Toen ik aan kwam op het vlieg veld in Nashville kon ik Zo me koffers pakke en door lopen naar de taxi toen nog 15 rijden naar me motel en eindelijk slapen. Het is nu bijna acht uur dus ga Zo maar ontbijte en de boel verkenen Hier.



Later

  • 27 Augustus 2014 - 19:27

    Marian:

    Hoi Naomie, wat een lekkere binnenkomer in Amerika maar gelukkig ben je nu op de plaats van bestemming. De foto van je motel en varanda gezien lekker in de zon wat lekker deze temp. is het niet te warm? wij hebben net het eten op was laat thuis van het werk. morgen weer een lange dag en dan weer vrij tot dinsdag Het is hier ook de hele dag mooi weer geweest wij zitten nu ook nog buiten en de temp is ook nog okèè De kermis lui zijn er ook weer. Was je vanmiddag in de kerk? of ben je er langs gelopen. wat leuk die app. om te zien waar je bent.Gisteren in Haarlem geweest en daar met Bea en Peter gegeten zij zitten vlakbij op de camping ddus dat was wel gezellig. nou geniet van alles wat je ziet en we mailen wel weer.

    groetjes van mam

  • 27 Augustus 2014 - 20:17

    Safiera:

    Jaaaaa hoor!!
    Nou gelukkig ben je veilig aangekomen. Kneep je m niet.... Ze zouden je zo op t eerste vliegtuig terug zetten denk!

    Maar je kan eindelijk gaan genieten kind!
    Foto's zagen er leuk uit en je "date" met de enkelband mis ik in dit verhaal!!

    Mak an. Gedraag je

    X Saf

  • 27 Augustus 2014 - 23:17

    DJ:

    OMG wat dacht je, dat heb ik weer denk?

    Ik zou ook denken wat doet zo'n blonde dame hier in haar eentje;):p

    Nou niet meer aan denken en genieten gaan, kijk uit naar je volgende bericht:)

    Later aligator

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

USA

USA road trip van Nashville tot Los Angeles

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

terug naar huis

21 November 2014

laatse dag

20 November 2014

laatse dag strand

19 November 2014

bakken

18 November 2014

tog nog een erbij
Naomie

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 20112

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 23 November 2014

USA

Landen bezocht: